برای ارسال تیکت حتما در سایت رجیستر و با نام کاربری خود وارد شوید تا قادر به مشاهده پاسخ تیکت های خود باشید.
پشتیبانی در ساعات اداری صورت می گیرد.
پشتیبانی فقط از طریق ارسال تیکت صورت می گیرد
متوسط زمان پاسخگویی به تیکت شما در ساعات اداری چهار ساعت است
چگونگی فعالسازی لوح آموزشی
فعال سازی رمز دوم
چگونه رمزهای قبلی خود را مشاهده نمایم
* لطفا جهت ارسال تیکت نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل خودرا در پایین تیکت قرار دهید*
* اگر تیکت در مورد آموزش تصویری می باشد لطفا شماره سریال آنرا اعلام کنید *
*به تیکت هایی که به صورت فنگلیش نوشته شود، پاسخ داده نمی شود*