آموزش takeone
Pay as You Take
راه اندازی مرکز تماس با ایزابل ویپ سرور
ایزابل پروژه متن باز رایگان در زمینه راه اندازی مرکز تلفن می باشد و اولین بار در سال 2016 توسط یک تیم با ملیت مکزیکی ارائه شد . هسته و ساختمان اصلی ایزابل مبتنی بر سیستم ویپ استریسک می باشد .
استریسک هسته و بیس ایزابل می باشد و اولین بار در سال 1999 توسط کمپانی دیجیوم ارائه شد.
استریسک نرم افزاری می باشد فاقد محیط گرافیکی و کار کردن با آن دشوار با گذشت زمان برخی تیم های برنامه نویسی بر روی استریسک فعالیت داشتند و رابط کاربری گرافیکی برای آن طراحی و ایجاد نمودند از جمله آنها که می توان نام برد
Elastix ، Issabel، Free pbx و…...
از مزایا خوب ایزابل که می توان به آن اشاره داشت :
ایزابل به صورت رایگان بوده و به نسبت سایر نرم افزار های ویپ ماژول های نرم افزاری کاملا رایگان زیادی دارد.
در این دوره آموزشی به معرفی کار با بخش های مختلف ایزابل پرداخته شده است .
در پایان دوره آموزشی دانشجو قادر خواهد بود سیستم تلفنی طراحی و پیاده سازی نموده و سرویس هایی نظیر منشی تلفنی - ایجاد صف و گروه - سیستم تلفنی از راه دور - فکس - مدیریت تماس ورودی خروجی برای سازمان خود طراحی و ایجاد نمایید
مقدمه
در این ویدیو آموزشی مختصر توضیحی از اهداف دوره آموزشی و معرفی آن پرداخته می شود .
معرفی و نصب ایزابل ویپ سرور
در این ویدیو آموزشی به معرفی ایزابل ویپ سرور و با نصب آن آشنا خواهید شد .
آشنایی با محیط کاربری ایزابل و تنظیمات اولیه
در این ویدیو آموزشی با تمامی پنل های مرتبط با تنظیمات ایزابل آشنا خواهید شد در ادامه ، تنظیمات مرتبط با نحوه ایجاد دسترسی کاربران و گروه های سیستمی معرفی می گردد .
معرفی انواع چنل و ساخت اولین شماره داخلی
در این ویدیو آموزشی با تنظیمات نرم افزاری شناسایی سخت افزار آشنا می شوید و در ادامه به معرفی انواع کانال ارتباطی و ساخت اولین داخلی می پردازیم.
فارسی سازی اپراتور سیستم تلفن ، ضبط مکالمات ، راه اندازی فکس و ایمیل سرور
در این ویدیو آموزشی با نحوه فعال سازی اپراتور سیستم تلفن آشنا خواهید شد در ادامه با تنظیمات مربوط به ضبط مکالمات و مانیتور کردن مرکز تماس می پردازیم و به سرویس های فکس و ایمیل ایزابل پرداخته می شود
آشنایی با کدهای سرویس سیستم تلفنی و راه اندازی صندوق صوتی
در این ویدیو آموزشی با کدهای سرویس تلفنی مبتنی بر استریسک و سرویس های دیگر از ایزابل آشنا خواهید شد و به فعال سازی و استفاده از صندوق صوتی می پردازیم .
ایجاد گروه در مرکز تماس
در این ویدیو آموزشی با نحوه ایجاد گروه بندی در مرکز تماس و تنظیمات مرتبط با آن آشنا خواهید شد.
ایجاد صف در مرکز تماس
در این ویدیو آموزشی با نحوه ایجاد صف در تماس و تنظیمات مرتبط به آن آشنا خواهید شد .
طراحی و ایجاد منشی دیجیتال
در این ویدیو آموزشی به معرفی و نحوه ایجاد سرویس منشی تلفن می پردازیم .
هدایت و انتقال تماس
در این ویدیو آموزشی به معرفی نحوه انتقال تماس در شرایط عدم پاسخگویی از سمت کاربر و انتقال تماس به طور دائم می پردازیم. با کمک این قابلیت امکان هدر رفت تماس را نخواهید داشت و همواره سهولت در دسترسی تماس سازمان را خواهید داشت
مسیردهی تماس ورودی بر حسب زمان و شرایط
در این ویدیو آموزشی با نحوه هدایت تماس خارجی با سازمان بر اساس زمان و شرایط آشنا خواهید شد . با توجه به شرایط زمانی تماس ها به کدام سمت هدایت شوند و یا اینکه در شرایط خاص همچون جلسه تماس ها تغییر مسیر دهند
ایجاد کنفرانس صوتی و وبینار
در این ویدیو آموزشی با نحوه ایجاد کنفرانس صوتی و قابلیت ایجاد وبینار در ایزابل آشنا خواهید شد .
راه اندازی سرویس های disa و call back
در این ویدیو آموزشی با نحوه ایجاد سرویس های call back و disa آشنا خواهید شد به کمک این دو سرویس قابلیت ارتباط از راه دور با سازمان را خواهید داشت .
بالا بردن اولویت در تماس ورودی و سرویس پیجینگ
در این ویدیو آموزشی با نحوه ارتقا اولویت بر اساس تماس ورودی به آشنا می شوید به طوری که اگر مشترک خاص با سازمان تماس گرفت مدت زمان کمتری در صف در حالت انتظار باقی بماند و در ادامه با سرویس پیجینگ ایزابل آشنا خواهید شد
پارک کردن تماس , محدود سازی سرویس و آشنایی با فایروال
در این ویدیو آموزشی با نحوه انتقال تماس و پارک کردن مکالمه آشنا خواهید شد در ادامه با نحوه محدود سازی داخلی ها به دسترسی سرویس های مرکز تلفن اشنا و سپس با فایروال و سرویس fail2ban آشنا خواهیم شد
بازیابی کلمه عبور
در این ویدیو آموزشی با نحوه بازیابی کلمه عبور کاربر root و کنسل وب آشنا خواهید شد
ایجاد ارتباط ترانک
در این ویدیو آموزشی با نحوه ایجاد ارتباط با شعب دیگر سازمان و مخابرات خواهید شد .
کنترل و مشاهده رویدادهای مرکز تماس
در این ویدیو آموزشی با نرم افزار مانیتورینگ smartfink آشنا خواهید شد این نرم افزار کاربردی تمامی تماس های سازمان و داخلی های فعال را به صورت لحظه ای نمایش و امکان مدیریت بر مرکز تماس را آسان می کند
عنوان ویدئو | مبلغ ویدئو | خریداری شده |
---|---|---|
معرفی دوره ایزابل | رایگان | |
معرفی و نصب ایزابل ویپ سرور | 25000 تومان | |
آشنایی با محیط کاربری ایزابل و تنظیمات اولیه | 25000 تومان | |
معرفی انواع چنل و ساخت اولین شماره داخلی | رایگان | |
فارسی سازی اپراتور سیستم تلفن ، ضبط مکالمات ، راه اندازی فکس و ایمیل سرور | 25000 تومان | |
آشنایی با کدهای سرویس سیستم تلفنی و راه اندازی صندوق صوتی | 25000 تومان | |
ایجاد گروه در مرکز تماس | 25000 تومان | |
ایجاد صف در مرکز تماس | 25000 تومان | |
طراحی و ایجاد منشی دیجیتال | 25000 تومان | |
هدایت و انتقال تماس | 25000 تومان | |
مسیردهی تماس ورودی بر حسب زمان و شرایط | 25000 تومان | |
ایجاد کنفرانس صوتی و وبینار | 25000 تومان | |
راه اندازی سرویس های disa و call back | 25000 تومان | |
بالا بردن اولویت در تماس ورودی و سرویس پیجینگ | 25000 تومان | |
پارک کردن تماس , محدود سازی سرویس و آشنایی با فایروال | 25000 تومان | |
بازیابی کلمه عبور | 25000 تومان | |
ایجاد ارتباط ترانک | 25000 تومان | |
کنترل و مشاهده رویدادهای مرکز تماس | 25000 تومان |